Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna www.rzeznik40k.fora.pl
klub bitewniakowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej WH40k, 13.06.2010, 1250 ptk w Rzeźniku

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BernHARD
Master Rzeźnik



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:35, 31 Maj 2010    Temat postu: Turniej WH40k, 13.06.2010, 1250 ptk w Rzeźniku

Klub Miłośników Gier Bitewnych RZEŹNIK zaprasza na (jeszcze nie) zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k w randze Lokal!


Kiedy: 13.06.2010
Gdzie: RZEŹNIK w Sopocie ul. Kolberga 9
Wejściówka: 8 zł
Format: 1250 pkt
Stoły: 60" x 48"

tomekjar napisał/a:


Kompozycja armii:
- Gramy na zasady 5. Edycji WH40k, obowiązują oficjalne FAQi i Erraty, tak jak i PKZ oraz URP
- Gramy na "lasy warszawskie", czyli niezależnie od zalesienia lasy dają cover 4+, a pojazdom / MC 5+
- Dopuszczone są wszystkie oficjalne armie kodeksowe
- Dopuszczone jest używanie ogólnie uznawanych zasad dodatkowych ( np Wych Cult, Zealots, w razie wątpliwości pytać przed zgłoszeniem się!)
- Dopuszczone są braki WYSIWYGu, odbijają się jednak one na ocenie modelarskiej!
- Zabronione jest używanie sojuszników pochodzących z podręczników Codex:WH, lub Codex:DH w armiach innych niż WH/DH
- Zabronione jest używanie proxów!
- Zabronione jest używanie wszelkich innych pojazdów i/lub Army Listów zawartych w podręcznikach Imperial Armour
- Zabronione jest używanie Vehicle Design Rules i Tyranid Monstrosities
- Zabronione jest używanie bohaterów specjalnych / unikalnych / imiennych
- Obowiązuje Standard Force Organisation Chart wraz z następującymi zakazami: zakaz dublowania wszystkich slotów oprócz Troops

Turniej rozgrywany jest w systemie Euro:
Gracz, który wygrał misję (spełniając podane w opisie misji warunki), dostaje 15 Dużych Punktów, a jego przeciwnik 5 DP. Jeśli według opisu misji wynikiem bitwy był remis, to obaj gracze dostają po 10DP.
Następnie należy policzyć Victory Points za zniszczone/uszkodzone jednostki, a różnica między VP zdobytymi przez obu graczy modyfikuje wynik w DP:

Różnica VP Premia/kara DP
0 -200 +0 / -0
200 -400 +1 / -1
400 -600 +2 / -2
600 -800 +3 / -3
800 -1000 +4 / -4
od 1000 +5 / -5


Punkty dodatkowe:
Oprócz punktów z bitew gracz może zdobyć punkty dodatkowe w następujących kategoriach:
- Rozbicie! + 1 DP przysługuje graczowi, jeśli po bitwie przeciwnikowi zostało na stole mniej niż 25% modeli, które miał w rozpisce, a gracz nadal posiada ponad 25% swojego stanu początkowego. Punkt ten nie jest przyznawany, jeśli gracz uzyskał również Masakrę.
- Masakra! + 2 DP przysługują graczowi jeśli po bitwie przeciwnikowi nie został na stole ani jeden model, a gracz nadal posiada ponad 25% swojego stanu początkowego.
- Cel Poboczny! + 2 DP przysługują graczowi za wykonanie celu pobocznego, oddzielnie określonego dla każdego scenariusza.
- Przygotowanie do gry! +3 DP przysługują graczowi, który posiada miarkę, kości, używane przez siebie wzorniki i zasady swojej armii.

Czas jednej gry: 1:45 h. Zwracam uwagę że na łódzkim Czelendżerze jest czas 1:20

Ramy czasowe mogą ulec lekkim zmianom. Przed rozpoczęciem każdej bitwy, organizator będzie podawał godzinę jej zakończenia.

Bitwy:
Bitwa nr 1 - Nie ma węgla, nie ma grilla!
Węgiel jest niezbędny do rozpalenia grilla. Na szczęście w okolicy jest kilka porzuconych magazynów, pełnych wspaniałego, czarnego, łatwopalnego węgla. Ty i twoja banda zostaliście wyznaczeni do zabezpieczenia jak największej jego ilości!

Czas trwania: 7 Tur
Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Kontrolowanie Stert Węgla! Na polu bitwy znajduje się 5 Stert Węgla; po 1 na środku stołu i na środku każdej z ćwiartek. Ten kto kontroluje większą ich ilość jest zwycięzcą!
Cel poboczny: Zrób przeciwnikom na złość! Nie pozwól, aby przeciwnik kontrolował jakąkolwiek z dwóch Stert Węgla znajdujących się przy ich krawędzi stołu!


Bitwa nr 2 - Cassus-kiełbasus belli!
Wywiad doniósł, że na planecie nie ma wystarczających zapasów kiełbasy! najbliższy ich skład znajduje się dokładnie pomiędzy obozem Twoim, a Twojego wroga. Tylko jedna banda się dziś naje...

Czas trwania: 6 Tur 7. Tura na 4+
Rozstawienie: Pitched Battle
Cel misji: Celem misji jest zdobycie pożywienia na zbliżający się Grill! Pęta Kiełbasy znajdują się na linii łączącej środki krótszych krawędzi stołu, w odstępach 12" od siebie. Podnieść je może dowolny nie będący pojazdem Scoring Unit gdy pod koniec Fazy Ruchu jeden z modeli jest w B2B ze znacznikiem (Pęto Kiełbasy niesione jest przez ten model!). Każdy oddział może nieść jedynie jedno Pęto Kiełbasy, albowiem jest ono bardzo ciężkie i absorbujące. Jeśli oddział zginie w wyniku ostrzału lub walki wręcz, bądź zacznie uciekać Pęto Kiełbasy ląduje na ziemi w miejscu gdzie stał niosący je członek oddziału. Oddział może dobrowolnie upuścić Pęto Kiełbasy na końcu swojej Fazy Ruchu w miejscu gdzie stoi niosący je członek oddziału (nie może być ono w tym samym momencie podniesione). Ten, kto przyniesie do swojej Strefy Rozstawiania jak największą ilość Pęt Kiełbasy wygrywa.
Cel poboczny: Kiełbasiani Skrytożercy! Gracz kontrolujący na koniec bitwy oddział, który trzyma największą liczbę Pęt zostanie nagrodzony dodatkowymi punktami! Oddział rzecz jasna nie może być w trakcie ucieczki, albowiem trudno jest konsumować kiełbasę biegnąc! - Do poprawy
Zasady specjalne: Nagły Głód! [zasady Infiltration i Scout nie działają, po prostu nie było czasu na odpowiednie przygotowanie zwiadu. Wciąż jednak można umieszczać oddziały w Outflank]


Bitwa nr 3 - Właściwa Miejscówka
Mięczaki odpadły, najwyższa pora! Czas rozpalić grilla! Oczywiście banda, która pierwsza to uczyni, zyska największy respekt wśród ziomali. I Twoja w tym głowa by to była Twoja ekipa!

Czas trwania: 6 tur + 7. Tura na 4+
Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Celem misji jest rozpalenie Grilla na Właściwej Miejscówce, tam właśnie każdy z graczy ustawia znacznik Grilla. Miejscami nadającym się do tego celu są środki ćwiartek zajmowanych przez graczy. Ten, kto kontroluje większą ilość Właściwych Miejscówek wygrywa!
Cel poboczny: Niech wódz ich zhańbi! A zrobi to jeśli zdoła nasikać przeciwnikom do grilla! Żeby tego dokonać, model zajmujący slot HQ musi znaleźć się w dowolnym momencie gry w B2B ze znacznikiem w ćwiartce wroga!


Bitwa nr 4 - Pochorują się kanalie!
Zabawa trwa w najlepsze! Kiełbaski skwierczą, rozsiewając aromat pieczonego mięsa. Chwilę to jednak potrwa, dlatego dla zabicia czasu postanowiłeś urządzić z paroma kumplami małe "podchody"...

Czas trwania: 6 tur + 7. Tura na 4+
Rozstawienie: do 18" od długich krawędzi; zachodzi odpychanie 24".
Cel misji: Rozsiać agresywne bakterie Nadwrażliwości Jelita Grubego. Dokona tego Gracz, który zdoła na koniec gry mieć większą ilość Domorosłych Biologów w Strefie Rozstawienia przeciwnika. Każdy z Graczy rozpoczyna z 3 Domorosłymi Biologami o profilu: WS3 BS3 S3 T3 I3 W2 A1 LD7 InvSv4+ i są wyposażeni w CCW oraz posiadają zasadę Independent Character.
Cel poboczny: Zatruć główne zapasy! Każdy z Graczy ustawia w swojej Strefie Rozstawienia 2 znaczniki wskazujące grilla z piekącymi się kiełbaskami. Znaczniki te ustawiają w dowolnym miejscu swojej Strefy Rozstawienia, tak by nie były bliże ni 12" od siebie bądź bocznych krawędzi stołu i nie mniej niż 6" od długiej krawędzi. Jeśli Domorosły Biolog znajdzie się w B2B ze znacznikiem, cel poboczny uznaje się za wykonany!
Zasady specjalne: Chaos Organizacyjny [Obowiązują osobne rzuty na wybór strony i rozpoczęcie. Gracz, który który wygrał rzut o stronę zaczyna się wystawiać pierwszy, a samo wystawianie odbywa się naprzemiennie po 1 slocie (Gracz A - Gracz B - Gracz A itd) w następującej kolejności: HS > Troops > Elites > HQ > FA. W tym scenariuszu nie obowiązuje przejęcie inicjatywy!]



4 misje, dzisiaj wieczorkiem prawdopodobnie zgłoszę do ligii.[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin