Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna www.rzeznik40k.fora.pl
klub bitewniakowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Czw 21:14, 27 Lis 2008    Temat postu:

Ciekawe ale musze zobaczyc jeszcze technologie i budowle oraz rozwiniecia dla indepow
Proponuje zmieic punkt 32 aby odnosil sie do przegranej bitwy.
Dalej 37 czy moze wykroczyc poza limit punktowy i jak liczny to oddzial tzn 10 necronow to 180 punktow a 10 Fire warriorow to 100 juz o gwardzistach nie wspomne
Dalej na jak dlugo przylanczaja sie Assasini
No i propozycja moze oddzial najemnikow tzn troops z dowolnego dexu do 150 punktow wraz z upgraydami do tego koszt utrzymania np polowa kosztu squadu.
Tajna sciezka dowolna jednostka dostaje scouta(jezeli jest to transport wtedy jezdzi pusty)
A i jeszcze jedno jako armia piratow /najemnikow czuje sie oszukant tym ze inni piraci mi przeszkadzaja Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bosforus dnia Czw 21:16, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:19, 27 Lis 2008    Temat postu:

podobaja mi sie te pomysly, ale wlasnie skumalem, ze taka tabelka nie ma prawa istnienia, bo w rzucie k66 nie ma wielu liczb:P teraz pytanie, czy dociagniemy do 100, zeby rzucac k100, czy mam powykreslac, zeby zostac przy kostkach k6?

co do 37, to nikt nie mowil, ze zycie jest sprawiedliwe. oddzial wedlug liczebnosci z codexu, ale moze masz racje z tymi ulepszeniami do jakiejs wartosci. proponuje w takim razie 150pkt.

co do najemnikow, to moim zdaniem powinni byc na jedna bitwe, bo a) sledzenie kosztow ich utrzymania byloby skomplikowane, b)ogolnie to przegieta jednostka i daltego tylko na jedna bitwe

co do piratow, to jak sam powiedziales, kto godnie placi, ten ma prawo wymagac, nie mowiac juz o walce z konkurencja;)

a co do Walki o Niepodleglosc, to w zasadzie grasz czym chcesz, albo czym Berni Ci kaze (o nepodleglosc walcza w koncu mieszkancy planety,a nie zaden z przeciwnikow)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rilian dnia Czw 21:34, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:07, 27 Lis 2008    Temat postu:

Propozycja nastepnej tabeli. tym razem obrazenia. Od razu mowie, ze zgapione z mordheima. pewnie nie bedzie to edyna tabela stamtad zgapiana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Czw 23:39, 27 Lis 2008    Temat postu:

a co do tablki moze byc rzucasz k6i k10 wynik daje ci nasz przedzial od 11 do 69
Wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:55, 28 Lis 2008    Temat postu:

...no i w koncu nie wkleilem;p

faktycznie, nie pomyslalem o takiej opcji, czyli jeszcze kilka do wymyslenia

Obrażenia:

Po bitwie za każda figurkę, która zginęła rzuć kostka. Wynik 1-2 oznacza, że figurka zginęła. Wynik 3-6 oznacza, że figurka przeżyła bitwę i bierze udział w dalszej części kampanii. Figurki, które mają invulnerable save, mogą go wykonać po wyrzuceniu 1-2, aby się wyratować.

Figurki z zasadą independent character (lub synapse w wypadku tyranidów) po śmierci rzucają K66 na tabelę. One również mogą wybronić się od tego rzutu testując ewentualny invulnerable save.

11-15 Śmierć: postać zginęła tak bardzo, jak bardzo da się zginąć i nie bierze udziału w dalszej części kampanii
16-21 Poważne obrażenia: Figurka rzuca K6 razy na tabelę, powtarzając wyniki Śmierć, Poważne obrażenia
22 Rana nogi: Postać nie może biegać w fazie strzelania, lub traci umiejętność ‘fleet of...’ jeśli taka posiadała
23 Rana ręki: rzuć kostką 1= ciężka rana, ramię zostało amputowane. (figurka nie może używać broni dwuręcznej, ani żadnej broni dodatkowej. 2-6= lekka rana, figurka nie bierze udziału w następnej bitwie
24 Szaleństwo: rzuć kością 1-3= głupota; figurka ma zawsze obnizony cover save o –1; 4-6= szaleńczy atak: figurka i oddział z którym jest zawsze liczą się jakby byli w ruchu, w fazie szturmu, jeśli szturmowała, może powtarzać rzuty na trafienie
25 Zmiażdżona noga: 1= postać nie może biegać w fazie strzelania, a w ciężkim terenie zawsze wybiera niższy wynik rzutu. 2-6= postać nie bierze udziału w następnej bitwie
26 Rana klatki piersiowej: -1 Toughness
31 Utrata oka: postać ma –1BS. Dodatkowo, jeśli straci drugie oko, liczy się jako rana śmiertelna
32 Nerwowy: -1 I
33 Rana dłoni: -1WS
34 Stara kontuzja: na początku bitwy rzucasz kostką, na 1 postać traci 1W (postacie z 1W tracą bitwę)
35 Głęboka rana: postać musi powtarzać udane rzuty na trafienie w walce
36 Zniszczony ekwipunek: Postać traci cały ekwipunek, może zostać odkupiony za normalne punkty, lecz wszystkie przedmioty specjalne, zdobyte w trakcie trwania kampanii zostają utracone.
41-55 Nic poważnego: brak efektów ubocznych
56 Twardziel: postać dostaje +1 do invulnerable save maksimum 2+(lub save 6+ jeśli nie posiada żadnego)
61-62 Przerażający: postać dodaje +1 do wyniku walki, w której bierze udział (tak, jakby zadała 1 wounda więcej)
63-64 Przeciwnicy w walce z postacią otrzymują negatywny modyfikator –1Ld
65 Medal: postać zdobywa uznanie dowództwa, które przeznacza dodatkowe +100pkt
66 Niepokonany: postać zdobywa dodatkowy punkt doświadczenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Pią 8:27, 28 Lis 2008    Temat postu:

Ok dzila tylko na invy czy tez na Feel no Pain ?? to czy figurka zginie.
Dalej czy jezeli mam Shild Drona w oddziale i przezyl bitwe to moge wykonac jego save czy musze specjalnie wykupywac Shilda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:23, 28 Lis 2008    Temat postu:

Feel no pain nie dziala, bo nie neguje rany (we fluffie oczywiscie), to ze gosc nie czuje, ze ma zmiazdzona noge nie zmienia faktu, ze kuleje. W zasadzie dla fnp moznaby dac przerzut na ta tabele. Jesli wyjdzie, ze zamiast zmiazdzonej nogi gosc zmarl, to odda to to, ze nie przejmujac sie rana chodzil dalej i w koncu sie wykrwawil.

nie wiem jak dziala shield drone, ale jesli ma invurke, to dziala ona tylko na drone. Ta tabelka nie opisuje teog, co sie dzialo na polu bitwy, tlyko to, co bylo potem. Twoj general zalozmy zginal, reszta oddzialu sobie poszla, a potem sie okazalo, ze jego osobiste pole silowe ochronilo jednak najwrazliwsze czesci jego ciala(dziala jego invurka, a nie czegos, co mu ja dawalo). Dziala tylko to, co indep ma przy sobie.
Przypuszczam, ze w tych ulepszeniach ogolnych (technologiach) bedzie do wykupienia cos, co bedzie ta tabele modyfikowalo.

i nikt mi nie odpowiedzial na moje pytanie. Moge grac armoured company? Na male punkty w sumie nie wiem, czy to jest armia bez sensu, czy wlasnie jest mega wymiataczem, bo nigdy nia nie gralem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rilian dnia Pią 11:25, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Pią 13:14, 28 Lis 2008    Temat postu:

Powiem ci ze armia w sklad ktorej wchodza wiecej niz 2 model z AV 14 juz mnie przeraza Smile tzn na 1000 . Ale jak chcesz dla mnie OK z aktualna rozpa bendzie drobinke pod górke ale dam rade Smile
A zrob moze tabelke z wypadkami w czase bitwy albo ze srodowiskiem
Np: Planeta ma kwasna atmosfere w skutek czego Sv -1 i AV -1. Jednoczesnie gazy sa tak genste ,ze utrudniaja widoczność Night Fight.
Albo cos w tym stylu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord masło
żarłok



Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka

PostWysłany: Pią 15:08, 28 Lis 2008    Temat postu:

To ja też pomarudze
1. Jeśli mam "Jasia Aptekarza" w command squadzie - czyli przydupasy kapitana - to aby zachować klimat powinien on coś dawać ????

2. Pewnie możesz grać swoimi 3 czołgami Razz

3. taki pomysł
Dawne pole bitwy - możesz w sekrecie zaminować k3 tereny po wylosowaniu stro ale przed rozstawieniem - zanotuj gdzieś które - (S 4 AP 5) które na 4+ trafiają każdego z odziału wchodzącego, wychodzącego przelatyjącego nad iatakie tam terenem pojazdy dostają na tylny - powiedzmy że ten konkretny gracz wie gdzie sie znajdują bo miał lepszy zwiad (BOOM Razz) - (Ignorują kowera i są jednorazowe) aha wybuchają dla obu graczy
Może być też wersja gdzie osoba 3 wyznacza pola i żaden z graczy nie wie które to Very Happy

O a może to
Nieoczekiwane opóźnienie - W przyszłej bitwie rzuty na rezerwy zaczynają się od 5+ lub 6+ (ale to już wersja hardcore)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati
goniec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:18, 28 Lis 2008    Temat postu:

a moge sie pomodlic przed rzutem na tabele zeby miec 2+inv?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:30, 28 Lis 2008    Temat postu:

Nie. nie mozesz. Twoj bohater lezy gdzies nieprzytomny. nie moze korzystac z zadnych umiejetnosci specjalnych swoich ani innych modeli ze squadu. Medycy polowi sa szkoleni w leczeniu lekkich obrazen. jesli bohater ze squadu z medykiem zginal, to znaczy, ze medyk sie nie sprawdzil i nie umial wyleczyc takiej rany. Mysle, ze mozliwym ulepszeniem armii bedzie centrum medyczne wyzszego szczebla, ktore bedzie pozwalalo na jakiego savea.

Inv indepa moze byc tylko z przedmiotu, ktory on osobiscie nosi przy sobie. (np. refractor field, terminator armour itp.)

Co do pola minowego, to mi sie nie podoba, ze jeden gracz wie gdzie ono jest, a drugi nie wie, a wersja z osoba trzecia moze komplikowac (bo w zasadzie nie widze przeszkod, zeby zagrac niektore bitwy w domu z kims w 4 oczy), ale sam pomysl jest niezly. Proponuje darmowy bunkier do 100pkt. (bunkry sa juz obmyslone, podam je dzis, albo w niedziele na miejscu)

Nieoczekiwane opoznienie jest fajne:)

brakuje jeszcze 7 pozycji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rilian dnia Pią 16:34, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BernHARD
Master Rzeźnik



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:56, 28 Lis 2008    Temat postu:

O w morde, ale się temat rozwinął... Żyje własnym życiem Cool

Słuchajcie chłopaki, proponuje żeby każdy z Was przyniósł po jednym piwie dla Riliana (poważnie)... Zrobił świetną mapę! Kawał dobrej roboty!

Dobrze, dobrze...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BernHARD dnia Pią 16:58, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati
goniec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:54, 28 Lis 2008    Temat postu:

nie sprzedadzą mi piwa Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:00, 28 Lis 2008    Temat postu:

z tym piwkiem to bez przesady, bo ja w niedziele jade od razu na impreze rodzinna i musze wygladac jak zdatny do uzycia;p

Tu sa dwie czesci rozpiski do wypelnienia, zeby ulatwic trzymanie porzadku w armiach. Na specjalne zamowienie moge przygotowac z inna iloscia indepow itd., ale mysle, ze sobie poradzicie, jak komus za duzo, to nie wypelnie, a jak za malo, to sobie dwa razy wydrukuje. Do druku na A4

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bosforus
uczeń rzeźnika



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot

PostWysłany: Sob 1:09, 29 Lis 2008    Temat postu:

1.Sabotaz-wybrana jednostka przeciwnika wychodzi z rezerw ze swojej krawendzi.
2.UPS za daleko-jedna jednostka z infiltracja na 5/6 moze wyjsc z krawendzi przeciwnika
To juz jako modyfikacja pola bitwy
Bagno wszystkie jednostki ruszaja sie jak w trudnym terenie maja covera 5+
Siarkoaw atmosfera: Przy strzale z broni o S7 i rzucie na zranieie 6 nastepuje eksplozja okolicznych gazow maly placek o charakterystyce broni ktora strzelala.
Wichry 2 duze blasy poruszaja sie losowo (scater o 2k6) przestawiaja jednostki na koniec swojego ruchu ,strzal przez placek daje covera 5+(przesowa pojedyncze model, rozrywajac szyk odzialu)
Tunele pradawnych : Kazdy z graczy umieszcza 3 znaczniki ,ponumerowane od 1-6 dowolna jednostka piechoty(troops,jump pack itd.) wychodzi z losowego tunelu.Na zasadach rezerw.
Meteor: 2 duze blasty scateruja przez 3 rundy poczym spadaja S10 AP1.W kazdej rundzie od brzegu meteoru spadaja k3 male placki S10 AP1(scater 2k6)
No to narazie koniec szalonych pomyslow Smile dobranoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin