Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna www.rzeznik40k.fora.pl
klub bitewniakowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Galeria
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHOGUN_YAMATO
goniec



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:25, 13 Lut 2010    Temat postu:

A oto mój Trygon Smile Na razie tylko z grubsza gotowy Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SHOGUN_YAMATO dnia Sob 15:25, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BernHARD
Master Rzeźnik



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:27, 13 Lut 2010    Temat postu:

Już się cieszę na spotkanie z nim Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:13, 15 Lut 2010    Temat postu:

niezle teraz robia ta grafike w grach. koles wyglada jakby wyskoczyl z komputera. Lepiej niz na avatarze:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHOGUN_YAMATO
goniec



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:53, 23 Lut 2010    Temat postu:

Tyranid Aplha - nudziło mi się dziś to go w godzinkę zrobiłem Razz

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

I na co ten spam? jak nie macie nic sensownego do napisania na temat modelu, to nie piszcie nic. Heffe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SHOGUN_YAMATO dnia Wto 15:54, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:21, 25 Lut 2010    Temat postu:

Heffe, wyluzuj. Tutaj i tak nikt poza 4-5 osobami nie pisze. Daj sie nam chwile pocieszyc z zycia. My juz starzy jestesmy i zasluzylismy na odrobine swobody, zanim sie wszyscy pozenia. Kumam faszyzm w tematach o otwarciu klubu, czy cos, ale to troche przeginka.

zawsze sie zastanawialem jak takie tyrki sie chociazby drapia jak je swedzi:P to cos nie dosc, ze ma poprzyrastane mase rzeczy do rak, to ma tyle kolcow, ze jak chce przykucnac, to sam sie morduje:) No i musialoby miec spory odwaznik przyczepiony do ogona zeby sie nie przewrocic. GW na maksa nie mysli przy projektowaniu.

A na serio, to mi sie podoba:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BernHARD
Master Rzeźnik



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:26, 25 Lut 2010    Temat postu:

Składamy się na relanium dla Heffe'a Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Heffe
bartnik



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mordheim / Zoppot / Ulthuan

PostWysłany: Czw 16:43, 25 Lut 2010    Temat postu:

Rilian, to są istoty stworzone do pożerania swoich ofiar. resztki wypadające im od strony odwłoku mało ich interesują. może jakiś ork z tego wyrośnie, to będzie jeszcze ciekawiej.

a jeśli rozmawiać o anatomii ogona, to należałoby się też zastanowić nad dwiema parami ramion niemal całkowicie uniemożliwiającymi obracanie się bez ruszania nogami.

dziwne istoty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHOGUN_YAMATO
goniec



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:13, 27 Lut 2010    Temat postu:

Ja proponuję żebyście sobie pograli w DOW2 i popatrzyli jak animatorzy z Relic rozwiązali problem poruszania się Tyranidów Smile

http://www.youtube.com/watch?v=asEv6wafMb0 tylko oglądać w 720p to będzie ładnie widać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SHOGUN_YAMATO dnia Sob 15:23, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:37, 01 Mar 2010    Temat postu:

jak dla mnie nic nie rozwiazali, bo w animacjach tez male stworki maja nogi z tylu ciala, a srodek ciezkosci daleko poza srodkiem podparcia. Jedynie karas i tyrant w miare stoja, ale maja tak wysoki srodek ciezkosci, ze powinni sie przewracac po byle serii z boltera:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Heffe
bartnik



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mordheim / Zoppot / Ulthuan

PostWysłany: Pon 20:37, 01 Mar 2010    Temat postu:

gdzieś czytałem, dość dawno temu, na temat anatomii smoków.
gdyby nie magia, te gady nawet podskoczyć by nie mogły.
za grube brzuchy, za małe skrzydła itp.
czym są problemy mutantów, wobec tych ziemskich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:52, 02 Mar 2010    Temat postu:

malo czytales magie i miecz:P

smoki w trakcie trawienia wydzielaja specyficzny dla siebie gaz. Magazynuja go w pecherzu. Dzieki niemu sa lzejsze i moga latac oraz zionac ogniem. Dlatego w wielu systemach glodne smoki, ktore od dawna nie jadly nie lataja i nie ziona ogniem:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krissw
goniec



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 10:27, 03 Mar 2010    Temat postu:

a te które zjedzą dużo fasoli albo kapusty ... wybuchają Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rilian
rzeźnik akolita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:17, 03 Mar 2010    Temat postu:

a o tym nie wiedzialem...;P

Mysle, ze fasola i kapusta nie jest przewazajacym elementem diety smokow, ale jak mowi krakowska legenda potrafia wybuchac przy zlej diecie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BernHARD
Master Rzeźnik



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:11, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Koniec offtopu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Heffe
bartnik



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mordheim / Zoppot / Ulthuan

PostWysłany: Pią 23:07, 09 Kwi 2010    Temat postu:

po miesiącu trwania w ciszy powiedział, co wiedział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rzeznik40k.fora.pl Strona Główna -> Forum Klubu Rzeźnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin